[ipv6-tf] Kolejny polski prefix (2a02:bd8::/32)

Jacek Zapala jacek w it.pl
Wto, 24 Mar 2009, 22:59:19 CET

* Lukasz Trabinski (lukasz w trabinski.net) [090324 22:37] wrote:

> No cóż, położyłem sobie sesję do ATMANa (as 24724) i poszło.
>
> Nie chce mi się deliberować co się u nich stało, podobno junosa wymienili
> na routerach....

Aha :-)

> Czemu piszesz już? Ja przedstawiłem konkretny przykład, pokazuje, że
> nie wszystko tak wygląda różowo.

OK, nie jest różowo.
Ale przyznasz, że problem "nie działa pomiędzy ATMANem a jego klientem"
jest znacząco mniejszy od "nie działają wszystkie serwery pl (po v6)
oraz jeszcze jeden root".

A uwaga z tym stanem faktycznym odnosiła się do czyjegoś wystąpienia na
PLNOGu. Nie pamiętam kto (poza tym to mało istotne) twierdził, że nie ma co
mówić o wprowadzaniu IPv6, skoro DNSy w pl nie działają po v6.

	Jacek