[ipv6-tf] Kolejny polski prefix (2a02:bd8::/32)

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Śro, 25 Mar 2009, 09:18:29 CET

On Tue, 24 Mar 2009, Jacek Zapala wrote:

> Ale przyznasz, że problem "nie działa pomiędzy ATMANem a jego klientem"
> jest znacząco mniejszy od "nie działają wszystkie serwery pl (po v6)
> oraz jeszcze jeden root".

No masz rację, dla mnie poczatkowo tak to wyglądało, chociaz intuicja
podpowiadała mi, że to raczej nie możliwe. Niestety najpierw wysłałem
maila, dopiero później zaczałem się zastanawiać i sprawdzać.

> A uwaga z tym stanem faktycznym odnosiła się do czyjegoś ystąpienia na
> PLNOGu. Nie pamiętam kto (poza tym to mało istotne) twierdził, że nie ma co
> mówić o wprowadzaniu IPv6, skoro DNSy w pl nie działają po v6.

To fakt. Wypowiadał się ktoś lub ktosie, co niespecjalnie jest
zorientowany w temacie.