[ipv6-tf] po debacie.

Jacek Zapala jacek w it.pl
Czw, 26 Mar 2009, 17:05:19 CET

* Marcin Gondek (drixter w e-utp.net) [090325 18:58] wrote:

> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=3925&layout=3&page=text

A mnie zaciekawiła sprawa tych ułamków procenta ruchu DNS po v6.
Uruchomiłem odpowiednie dwa tcpdumpy na serwerze autorytatywnym dla wielu
domen i ile razy bym nie sprawdzał, otrzymuję wynik 1% +-0.02%
Łączność ze światem sieci w której jest ten serwer pozostawia jeszcze sporo do
życzenia i z pewnością gdy się poprawi, statystyki wyjdą lepsze, bo bind wybiera
sobie te serwery, do których ma bliżej.

Więc szacunki 0.2 do 0.4% są albo przesadnie pesymistyczne, albo
zdezaktualizowały się, albo... w Polsce jest lepiej ;-)

	Jacek