[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a00:1550::/32)

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Pon, 2 Lis 2009, 19:30:21 CET

W dniu 2 listopada 2009 19:19 użytkownik  <waclawspam w wp.eu> napisał:

> Jarosławem podłaczać pierwszego klienta tej sieci, to był maj 2003 albo
> 2004 z tego co pamiętam. Obecnie sieć działa w kilku miastach, a ma
> więcej abonentów jak niejakie Multimo.
>
> A wiesz może czy planują udostępniać klientom adresy IPv6, czy zaklepali
> prefix "bo tak". Miał bym powód do zmiany dostawcy neta :).

powiem tak: nie wiem, ale się dowiem bo mnie również ciekawi temat

> P.S. Pierwszy post, a więc witam wszystkich :)

tu mało kto gada, zwykle wrzucają jakieś angielszczyzny których i tak
nikt nie czyta, albo pojawiają się informacje o nowych prefiksach,
które ja zwykle komentuję   :)