[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a00:1550::/32)

Adam Wiechnik adam.wiechnik w atm.com.pl
Wto, 3 Lis 2009, 06:43:20 CET

Tomek pisze:
> W dniu 2 listopada 2009 22:40 użytkownik Krzysztof Lewandowski
> <kl w x-com.pl> napisał:
[...]
> więc w czym problem ?

może nie umiemy jeszcze z tego korzystać ?
a może end-userzy mają za daleko do v6? ...bo bawią się v6 wyłącznie admini
osiedlówek/kablówek...

> pozostaje kwestia czy nas na megaekologie w ogóle stać, przykład -
> budowane za pieniądze unijne wodociągi na wsi. ludziom się je wciska
> na siłe, ale przy tej cenie wody jest coraz więcej odcięć za
> niepłacenie. odcięć będzie pewnie więcej jak cena wody wzrośnie co ma
> nastąpić w ciągu najbliższego czasu

tja, niechaj ciemnogród na wsiach jak był tak i niech pozostanie po wsze
czasy... wodę ze studni czy ze rzeki się powinno tam targać, śnieg zimą na
herbatę w garnkach topić, a deszczówkę w wiadra "nałapywać"....
co ma "megaekologia" do wodociągów ?

--
Adam Wiechnik