[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a00:1550::/32)

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Wto, 3 Lis 2009, 07:05:20 CET

W dniu 3 listopada 2009 06:43 użytkownik Adam Wiechnik
<adam.wiechnik w atm.com.pl> napisał:

> może nie umiemy jeszcze z tego korzystać ?
> a może end-userzy mają za daleko do v6? ...bo bawią się v6 wyłącznie admini
> osiedlówek/kablówek...

miałem nadzieje w p2p, że stanie się motorem rozwoju v6 u juzerów
końcowych, ale wiara odchodzi od p2p na rzecz serwisów w stylu
rapidshare czy chomikuj, gdzie nie trzeba czekać tygodnia na
ściągnięcie filmu

> tja, niechaj ciemnogród na wsiach jak był tak i niech pozostanie po wsze
> czasy... wodę ze studni czy ze rzeki się powinno tam targać, śnieg zimą na
> herbatę w garnkach topić, a deszczówkę w wiadra "nałapywać"....

mam do czynienia na codzień z ludźmi ze wsi, oni wolą przytargać
drzewo z lasu i napalić nim w piecu niż bulić kilkaset złotych
miesięcznie za ogrzewanie, zresztą ja im się nie dziwię i nie jestem
zwolennikiem przymusowej europeizacji tych, których na to zwyczajnie
nie stać

> co ma "megaekologia" do wodociągów ?

koszty koszty koszty....