[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 31 Gru 2010, 13:01:41 CET

On Fri, Dec 31, 2010 at 12:45:00PM +0100, Jacek Zapala wrote:

> To trzeba zmienić upstreama na takiego, co rozgłosi. Są już tacy, inni z
> czasem też dołączą.
o - a jest jakas lista? Z podzialem na oferujacych ipv6 "testowo" (czyli
ze ktos tam sie nudzil, wyklikal i za flaszke udostepnil, ale jak
odejdzie z pracy/cos sie popsuje to nikt nic nie wie), oraz
"produkcyjnie" (czyli dualstack - wszedzie tam gdzie v4 lata).

Z operatorow z ktorymi mialem przyjemnosc to z tego co wiem:
- atman udostepnia "produkcyjnie" w usludze atm-global - czyli wszystko
  przez "swiat", polska albo niedostepna albo tez z kosmicznymi
  sciezkami. Na ac-x jakis czas temu nie mieli przewidzianego.
- pozman udostepniaa "mixa", ale raczej testowo.
- cdp tez raczej "testowo" udostepnia mixa, bez uslug w stylu "global".

Ktos jeszcze?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator