[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Pią, 31 Gru 2010, 13:57:29 CET

Jakub Jankowski dixit (2010-12-31, 13:05):

> NASK, Tinet - bez problemu, produkcyjnie.

Nie wiem, czy to dokładnie w temacie wątku, do mnie NASK routuje /48,
nie mam BGP, ale „bez problemu” to ostatnia rzecz, którą mogę o tym
powiedzieć – epopeja trwała ponad dwa lata.

--
[a]