[ipv6-tf] Aktualna polityka routingu

Piotr Pieprzycki ppieprzycki w gmail.com
Śro, 13 Sty 2010, 09:58:16 CET

Witam,
z czy może ktoś mi pomóc z przedstawieniem aktualnej polityki
routingu. Chodzi mi o  wielkość prefixu jaki można rozgłosić.
Z RIPE został przyznany prefix /32 który chciałbym podzielić na kilka
mniejszych.  W tym miejscu pojawia się problem czy to jest formalnie
dopuszczalne i jak to wygląda w praktyce. Do tej pory  spotkałem się
z dokumentami które raczej były propozycjami lub dyskusjami które
proponowały sieci /36 lub /48.
Czy jest jakieś formalne RFC lub zalecenie ostatecznie regulujące ta sprawę ?

--
Pozdrawiam
Piotr Pieprzycki