[ipv6-tf] Jaki tunel i w jaki sposob

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Nie, 21 Mar 2010, 21:04:00 CET

W dniu 21.03.2010 19:43, Łukasz pisze:
> Moj router to Pentagram Cerberus ADSL2 Wi-Fi Plus P 6331-62. Da rade na
> nim postawić tunel?

Ciężko powiedzieć co siedzi w środku bo Pentagram to lokalna
marka i w sieci ciężko coś znaleźć na jego temat. Z drugiej
strony jest to *prawdopodobnie* jakaś popularna konstrukcja tyle,
że przebrandowana. Musiałbyś go rozkręcić (do czego nie zachęcam
bo może to grozić utratą gwarancji), obejrzeć oznaczenia układów
i poczytać http://wiki.openwrt.org/.

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Wyslij kartke  na telefon!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f260c