[ipv6-tf] Jaki tunel i w jaki sposob

Krzysztof Lewandowski kl w x-com.pl
Nie, 21 Mar 2010, 21:49:21 CET

Lukasz Stelmach napisał(a), dnia pięknego 2010-03-21 21:04:

> Ciężko powiedzieć co siedzi w środku bo Pentagram to lokalna
> marka i w sieci ciężko coś znaleźć na jego temat. Z drugiej
> strony jest to *prawdopodobnie* jakaś popularna konstrukcja tyle,
> że przebrandowana. Musiałbyś go rozkręcić (do czego nie zachęcam
> bo może to grozić utratą gwarancji), obejrzeć oznaczenia układów
> i poczytać http://wiki.openwrt.org/.

E to made in poland, pewnie nic nie da. Rzuc na priv foto hq plyty,
jutro kukne w pracy sobie na ekranie <- z czystej ciekawosci. Ale
watpie, zeby na tym ruterze cos dalo postawic  a'la
ddwrt/openwrt/tomato/uclinux.

Postaw na serwerze tunel z sixxa (aiccu nie potrzebuje zadnych
wydziwien) i na nim postaw radvd czy cos. To IMHO najszybsze i chyba
dzialajace rozwiazanie (caly LAN domowy dostanie adresy :P)
Ew. HurricaneElectric w 30sekund robi tunel, bez gadania i jakichstam
megaudziwien SiXXa.

Pozdr.
K.