[ipv6-tf] Youtube-over-IPv6

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Wto, 23 Mar 2010, 15:36:12 CET

On Tue, 23 Mar 2010 15:25:35 +0100 Bartek Gajda
<gajda w man.poznan.pl> wrote:

>"February 2010 Youtube available over IPv6, 10x increase in
>traffic" :)
>
>http://www.apricot2010.net/__data/assets/pdf_file/0007/18997/IPv6-
>at-Google.pdf
>a Polska jest na 7 miejscu w statystykach...

Jak się skonfiguruje to działa fajnie. Ja używam tego gdzieś od
stycznia, najpierw pod WinXP a teraz pod Win7. Jako router robi
OpenBSD z tunelem do SIXXS. Najwięcej problemów miałem z DHCPv6 pod
XP i z niestabilnie działającymi DNSami Google z włączonym DNSSEC.
Pierwszy problem rozwiązały statyczne IP, drugi - przełączenie
DNSów Google jako forwarderów tylko dla wybranych domen.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl