[ipv6-tf] a kiedy

Krzysztof Lewandowski kl w x-com.pl
Wto, 4 Maj 2010, 19:03:17 CEST

robert jakub napisał(a), dnia pięknego 2010-05-03 00:33:

> guten morgen,
>
> kilku polskich operatorów udostępnia natywnie - na przykład CDP czy ATMAN... w każdym razie w obu przypadkach mam natywne IPv6 od dobrych paru lat... ((-;
>
> -j.

No jest :P http://www.sixxs.net/faq/connectivity/?faq=native
A jesli chodzi o tranzyty i piringi, to
http://www.sixxs.net/faq/connectivity/?faq=ipv6transit - a tam naprawde
z PL nikt sie nie chwali ;(
NTT/Tinet/Level3 i paru innych jest dostepnych w PL, i uwierzcie ze w
ramach IP4 mozna miec IP6.

Nikt z Tier2/Tier1 oficjalnie nie potwierdzil jeszcze, ze ma IPv6 - ale
moze to i dobrze? ;) Taki Internet-2 na bazie IPv6 heh.
K.