[ipv6-tf] IPv6 na polskiej wsi - podsumowanie ofert, prędkości, ceny itp

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Wto, 5 Kwi 2011, 16:35:21 CEST

W dniu 05.04.2011 15:50, Maciej Łopaciński pisze:
[...]
> Ten prosty eksperyment pokazał, że nie ma się co śpieszyć z udostępnianiem
> w Polsce treści po IPv6.

Moje poważne wątpliwości wzbudza metodologia. Jednak ponieważ
wyniki eksperymentu mnie nie dotyczą to się upierał nie będę.

Będąc na miejscu dostawcy treści nie zadawałbym sobie pytania: czy
warto się spieszyć z udostępnianiem treści po IPv6? Uważam, że nie
ma ono sensu. Ma natomiast sens inne: kiedy nieudostępnianie treści
po IPv6 będzie oznaczać wypadnięcie z rynku? Oraz pomocnicze: kiedy
zabrać się za wdrożenie tak, żeby z rynku nie wypaść? Albo inaczej:
kiedy zabrać się za wdrożenie, żeby: a) nie przeinwestować,
b) zdążyć. Nie znam oczywiście dokładnych odpowiedzi na te pytania
ale sądzę, że ktoś lepiej ode mnie na rynku zorientowany jest
w stanie je oszacować. Pomocną może być np. wiedza nt. strategii
operatorów.

Być może ze względu na mój młodzieńczy entuzjazm nie wierzę, że
odpowiedź na tak postawione pytania może brzmieć: nigdy.

PS. Ciężko to potraktować jako ofertę ale: D. Wesołowski i Marcin
Gondek wspomnieli, że crowley oferuje DSL na linii tp z dostępem
do IPv6.
--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]
>Łukasz<                 Już nie katolicka lecz złodziejska.  (c)PP

Najlepsze oferty na domy i mieszkania w Polsce!
Szutkaj tutaj >> http://linkint.pl/f2974