[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Tomasz Zięć mash w elsat.net.pl
Nie, 17 Kwi 2011, 10:57:44 CEST

> Musiałem odkopać dosyć stary post ale może ktoś będzie mial już jakieś
> doświadczenie praktyczne w tej kwestii.

> Ogólnie obserwuje problem z v6 na modemach EPC 2100R2 i nie tylko. :)

> Problem polega na nie "docieraniu" komunikatów router advertisement do
> CPE od CMTS'a (w tym wypadku innej firmy niz cisco:)) przy stosowaniu
> tego modemu (szczerze mowiac to samo obserwuje na TCM 390), Teraz
> sprawdzamy czy uda sie zakombinowac jakis nowy soft do tych modemow
> (obecnie testy na epc2100R2-v202r1256-100923cs-CVC060414). Na modemach
> D3.0 sprawa wyglada doscyc dobrze - jest ruch po ipv6.

> [...]

Ja dostałem info od mojego dystrybutora że IPv6 będzie działać tylko
na D3.0 a na reszcie nikt mi tego nie zagwarantuje i nie zamierza
supportować (nie wiem czy to oficjalne info producentów). Na pewno
arris twierdzi że v6 tylko na D3.0. Przy thomsonie (technicolor)
jest podobnie, choć wybiórczo (np. na TCW750 nie działa dual-stack w
ogóle - niby problem sprzętu).

Pozdrawiam,
Tomasz Zięć.

--
Tomasz Zięć aka m4sh, xmpp:m4sh w m4sh.com