[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Lukasz Bromirski lukasz w bromirski.net
Nie, 17 Kwi 2011, 21:26:15 CEST

On 2011-04-17 10:57, Tomasz Zięć wrote:

> Ja dostałem info od mojego dystrybutora że IPv6 będzie działać tylko
> na D3.0 a na reszcie nikt mi tego nie zagwarantuje i nie zamierza
> supportować (nie wiem czy to oficjalne info producentów).

IPv6 jest na modemach D3.0. Na części modemów D2.0 może się wydarzyć,
ale wymaga to zainteresowania rynku i będzie ograniczone dostępnością
pamięci/etc na tych platformach.

Jeśli macie tego typu sieci, używacie naszych modemów, poproszę
unicastem na lbromirski w cisco.com, może uda się zawalczyć.

--
"There's no sense in being precise when |               Łukasz Bromirski
  you don't know what you're talking     |      jid:lbromirski w jabber.org