[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Karol Chmurzyński chmuri w gmail.com
Nie, 17 Kwi 2011, 21:59:44 CEST

W dniu 17 kwietnia 2011 21:26 użytkownik Lukasz Bromirski <
lukasz w bromirski.net> napisał:

> On 2011-04-17 10:57, Tomasz Zięć wrote:
>
>  Ja dostałem info od mojego dystrybutora że IPv6 będzie działać tylko
>>

> IPv6 jest na modemach D3.0. Na części modemów D2.0 może się wydarzyć,
> ale wymaga to zainteresowania rynku i będzie ograniczone dostępnością
> pamięci/etc na tych platformach.
>
> Jeśli macie tego typu sieci, używacie naszych modemów, poproszę
> unicastem na lbromirski w cisco.com, może uda się zawalczyć.

Oczywiście że używam CISCO, ostatnio tyle modelów mam różnych że można
oczopląsów dostać. Jednak ruch tektoniczne w stronę IPV6 u mnie polegał na
tym że przez 2 dni pojawiła się opcja IPV6 w provisioningu
następnie zniknęła nieoczekiwanie.A po napisaniu czy będzie i kiedy IPV6
dostałem odpowiedź że końcowy ktl będzie spokojnie na razie siedział na 4
wersji naszego zacnego protokołu.Więc narazie w V zapomnijcie o v6.