[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Karol Olszewski karol.olszewski w petrus.com.pl
Pon, 18 Kwi 2011, 09:36:17 CEST

Dnia 17.04.2011 10:57, Tomasz Zięć pisze:
> Ja dostałem info od mojego dystrybutora że IPv6 będzie działać tylko
> na D3.0 a na reszcie nikt mi tego nie zagwarantuje i nie zamierza
> supportować (nie wiem czy to oficjalne info producentów). Na pewno
> arris twierdzi że v6 tylko na D3.0. Przy thomsonie (technicolor)
> jest podobnie, choć wybiórczo (np. na TCW750 nie działa dual-stack w
> ogóle - niby problem sprzętu).
>
> Pozdrawiam,
> Tomasz Zięć.

Hmmm... Terminale TM60x z softem 6.3 ... z reszta bedzie bagieta.

A myslalem ze cos tam jest confidential az znalazlem przed chwila na
googl'u..

http://talkminer.com/viewtalk.jsp?videoid=U45hV16LA1A&q=

--
Karol Olszewski