[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Tomasz Zięć mash w elsat.net.pl
Pon, 18 Kwi 2011, 11:38:22 CEST

> Sprecyzuj jak na C4 nie dziala dual-stack? Moze chodzi Ci o dual-stack
> na modemach kablowych i provisioningu. Bo co jak co ale ipv4 + ipv6 na
> c4 (duzej) dziala. Ale chetnie sie dowiem o czym piszesz.

Chce u siebie odpalić dual-stack'a, tj. chce by dual-stack działał na
C4 (dużej) i na CPE (modemy razem z systemem provisioningu na razie
były tylko w v4). Także do działającego systemu v4 dodaje sobie adresy
na C4 w v6 na cable-modem jak i na gigabitEthernet. Ustawiam na CPE
adres z v6 i teraz CPE pinguje adres v6 C4 po stronie CM, ale już
adresu v6 z gigabitEthernet nie. To samo w drugą stronę, "ze świata"
pinguje mi się gigabitEthernet a adres na cable-mac nie.

Czyli wygląda jakby mi nie działał routing po v6 na C4. Support nie
chce/nie potrafi mi pomóc już od kilku miesiecy i tak sobie to wisi
(może za mało na nich naciskam, stąd opieszałość).
Może jesteś mi w stanie podesłać swój konfig (oczywiście tylko te
części które dotyczą IPv6)?

Jeśłi chodzi o sprzęt to korzystam z:

ARRIS EuroDOCSIS 3.0 Touchstone WideBand Cable Modem <<HW_REV: 5.6;
VENDOR: Arris Interactive, L.L.C.; BOOTR: 1.2.0.4; SW_REV: 3.1.11;
MODEL: WBM750B>>>

oraz

C4 w D3.0 z softem CMTS_V07.03.01.37

Pozdrawiam,
Tomasz Zięć.

--
Tomasz Zięć aka m4sh, xmpp:m4sh w m4sh.com