[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Tomasz Winiarski t.winiarski w petrus.com.pl
Pon, 18 Kwi 2011, 12:19:00 CEST

On 18.04.2011 11:38, Tomasz Zięć wrote:
> Chce u siebie odpalić dual-stack'a, tj. chce by dual-stack działał na
> C4 (dużej) i na CPE (modemy razem z systemem provisioningu na razie
> były tylko w v4). Także do działającego systemu v4 dodaje sobie adresy
> na C4 w v6 na cable-modem jak i na gigabitEthernet. Ustawiam na CPE
> adres z v6 i teraz CPE pinguje adres v6 C4 po stronie CM, ale już
> adresu v6 z gigabitEthernet nie. To samo w drugą stronę, "ze świata"
> pinguje mi się gigabitEthernet a adres na cable-mac nie.
>
> Czyli wygląda jakby mi nie działał routing po v6 na C4. Support nie
> [...]

Co do softu to koniecznie zmień na CM. Vector ma ftp z softami do CM.
CM:
ARRIS EuroDOCSIS 3.0 Touchstone WideBand Cable Modem <<HW_REV: 5; VENDOR: Arris Interactive,
L.L.C.; BOOTR: 1.2.1.20; SW_REV: 7.1.95; MODEL: WBM750B>>

Soft w wersji 3 to było nieporozumienie (to prawie cytat z rozmów z supportem V ).

C4:
CMTS_V07.03.02.34

Na chwilę obecną mamy dostęp do świata z CPE (Windows XP + dibbler).

Z CPE można z icmp dotknąć każdego interfejsu (cable,gigagbit).

Pozdrawiam
Tomasz Winiarski

--
Tomasz WINIARSKI
Kierownik Działu IT w Toruniu
ul. Łyskowskiego 29/35, 87-100 TORUŃ
www.petrus.com.pl; email: t.winiarski w petrus.com.pl
tel.: stacj. 56 476 00 12, kom. +48 607 805 615
===================================================================================
"Petrus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością" spółka komandytowo-akcyjna
z siedzibą w Chojnicach
ul. Staszica 30, 89-600 CHOJNICE
www.petrus.pl
Dokumentacja Spółki przechowywana jest przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku,
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Spółka wpisana jest do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000296146
NIP 554-23-71-965
Kapitał zakładowy: 32.513.400 złotych, kapitał wpłacony: 32.513.400 złotych