[ipv6-tf] dhcp relay a dhcp server w IPv6

szastan szastan w szastan.pl
Czw, 15 Gru 2011, 15:17:40 CET

WItam serdecznie,

mam pytanie, czy komuś udało się uruchomić IPv6 z użycie relaya?
Szczególnie chodzi mi o konfigurację serwera DHCP. Topologia sieci jest
taka, że interfejs dla użytkownika końcowego znajduje się na
przełączniku L3, na nim też uruchamiam dhcpv6 relay (jest do D-Link
serii DGS-3600 jeśli to istotne). Pytanie, czy na serwerze dhcp powinna
być jakaś specjalna konfiguracja pod relaya czy nie, bo póki co nie nie
chce reagować na zapytania. Próbowałem zarówno dibblera jak i
wide-dhcpv6 server.

pozdrawiam
Kamil