[ipv6-tf] dhcp relay a dhcp server w IPv6

szastan szastan w szastan.pl
Czw, 15 Gru 2011, 17:38:12 CET

Obecnie przełącznik obsługuje RA, ma też wbudowany dhcpv6 serwer i
wygląda to tak, że z RA adresację dostaję faktycznie, a z dhcp czasem
tak, a czasem nie. Muszę rozgryźć czemu tak się dzieje. W przypadku
wykonania tego z dhcp relay miałem w planie dalej obsługę RA przez
przełącznik, który jest interfejsem dla klienta, a dhcp obsługiwać przez
linuxa ze względu na możliwość rozbudowy konfiguracji.

--
pozdrawiam
Kamil Schild