[ipv6-tf] Comcast odpala IPv6

Lukasz Stelmach stlman w poczta.fm
Czw, 3 Lut 2011, 23:37:26 CET

W dniu 02.02.2011 15:20, Jarek Kamiński pisze:

> Nie orientuję się, jak to dokładnie wyglądało we free.fr, ale z tego co
> kojarzę to to też było całkiem poważne wdrożenie do klikaczy końcowych.
> I było troszkę wcześniej ;-)

Ale tam było to zrobione poprzez tunel 6rd (odmiana 6to4) a nie
przez doprowadzenie "sygnału" IPv6 "do gniazdka". Dla użytkownika
różnica prawie żadna. Jednak "prawie" robi różnicę. W  przypadku
Comcastu użytkownik może sobie podłączyć do modemu dowolne
urządzenie ze stosem IPv6, we free.fr musiał być to ich router
(albo inny Linux) potrafiący roztunelować 6rd. NB Comcast również
eksperymentował z 6rd: http://www.comcast6.net/6rd-config.php

--
Było mi bardzo miło.               Czwarta pospolita klęska, [...]