[ipv6-tf] http://ipv6.jarsat.pl - wdrożenie u ISP

Karol Olszewski karol.olszewski w petrus.com.pl
Wto, 8 Lut 2011, 10:53:54 CET

Dnia 07.02.2011 23:30, Michał Zubryk pisze:
> Witam,
>
> udało mi się wdrożyć na całej sieci  IPv6,  efekty widać na stronie
> http://ipv6.jarsat.pl .
> Jest to zarys stronki jaka chce docelowo stworzyć.   Będzie zawierać
> opisy konfiguracji poszczególnych klientów dhcp w różnych systemach
> operacyjnych.
>
> Jak ktoś ma jakieś doświadczenie chętnie umieszczę na stronce ;-)
>
> Działa:
> - przydzielanie ipv6 na całej sieci, niestety przeważnie odbierają to
> tylko Windowsy  7 i Vista ;/
> - DNS-y w pełni działają po IPv6
> [...]

Hmm... ja nie mam twojego prefixu v6 w tablicy routingu dostajac z dns
rekord z v6 jest niezla lagoza, nie zglaszają ludzie takich problemów,
ze coś się długo otwiera... Często nie ma routingu do stron które mają
już rekordy ipv6 a wtedy jest kicha. Ciekaw jestem jak Arrisy (450/550,
502,501,602) te pierwsze nie mają działać ze stosem ipv6 (dawno temu
taki dokument widziałem arrisowców może coś się zmieniło) drugie mają
mieć kiedyś tam zaimplementowany soft. Ipv6 dla CPE miałem tylko za
Arrisem z D3.0. No chyba ze piszesz o tym wprowadzeniu v6 tylko na sieci
skrętkowej :)

pzdr.

--
Karol Olszewski