[ipv6-tf] http://ipv6.jarsat.pl - wdrożenie u ISP

Tomasz Mrugalski thomson w klub.com.pl
Wto, 8 Lut 2011, 17:30:09 CET

On Mon, 7 Feb 2011 somebody known as Michał Zubryk wrote:

> ToDo:
>
> - na razie nie działa poprawnie PD, nie zestawia się routing, klient dostaje
> PD lecz co dziwne za każdym razem inny ;( dibbler-server nie wiem czemu nie
> pamięta ostatnio przydzielonego.
Taaa, to chyba do mnie było :) Dobra, popatrzę i zobaczę, co da się
zrobić. Nie ma takiego patentu, jak przy adresach, że serwer zapamiętuje,
co ostatnio przyznał danemu klientowi.

> - adresy przyznawane są losowo
Rezerwacja adresów nigdy nie była zbyt przemyślana w Diblerze. Jeżeli masz
jakieś sugestie, jak by to miało wyglądać, to chętnie usłyszę. Jak plan
będzie sensowny, to nawet kawałek kodu wystrugam.

Pzdr,
Tomek Mrugalski