[ipv6-tf] http://ipv6.jarsat.pl - wdrożenie u ISP

Sylwester Biernacki s.biernacki w plix.pl
Wto, 8 Lut 2011, 17:58:16 CET

> Z tego co wiem HE.net dziala zgodnie z "open peering policy" wiec zestawi
> sesje praktycznie z kazdym. Nie wiem jak w PLIXie ale w innych punktach
> wymiany oferuja darmowo pelna tablice IPv6 w ramach sesji peeringowej.
>
> Podejrzewam jednak, ze zasady obowiazujace w danym punkcie wymiany ruchu musza
> na to zezwalac. Na 100% tak robia w LINXie

W PLIXie jest open peering policy. Za darmo można się wymieniać w PLIXie ruchem ipv4 i ipv6 w ramach portu, jedyne na co nie zezwalamy to na sprzedawanie sobie usług w oparciu o publiczny vlan peeringowy (niekoniecznie chcemy być mieszani pózniej w rozliczenia SLA i inne rozgrywki pomiędzy dwoma podmiotami takiego procesu).

Jeśli chcecie wiedzieć konkretnie co i jak zrobi he.net to zapytam Martina Leviego podczas najbliższego PLNOGa w marcu (kryptoreklama - impreza PLNOGowa będzie wspólna z impreza 5-letnia PLIXa), a jak kto woli to sam może go o to zapytać :)

--
Sylwester Biernacki <s.biernacki w plix.pl>
CEO

PLIX Sp. z o.o., http://www.plix.pl/
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
KRS:  0000295130, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gosp.
Kapitał zakładowy: 300.000,00zł, NIP: PL7010109699

Sent from my iPad 3G