[ipv6-tf] http://ipv6.jarsat.pl - wdrożenie u ISP

Sergiusz Paprzycki serek w walcz.net
Wto, 8 Lut 2011, 18:34:39 CET

On 08/02/11 17:19, Grzegorz Janoszka wrote:

> Oferują to w każdym IX, w którym są. Oczywiście musi to iść po
> dedykowanej sesji, nie poprzez RS. Co zasady IXa mają do ilości
> rozgłaszanych prefiksów po dedykowanej sesji? Znasz IX, który daje
> jakiekolwiek limity na to, ile prefiksów możesz rozgłaszać swoim peerom?

Czesc Grzegorz,

Nie znam takiego, ale tez nie znam wszystkich IXow wiec nie moge wykluczyc, ze
moze znalezc sie taki na swiecie, ktory moze sobie tego nie zyczyc. Nie znam
tez polityki HE.net jako, ze nie jestem pracownikiem tej firmy a jedynie
pracuje dla firmy, ktora peeruje sie z HE.net.

Znam jednak polityke innej firmy, ktora peerowac sie z nami w LINXie nie
chciala ;-)

Pozdrawiam,
--
Sergiusz Paprzycki