[ipv6-tf] ipv6 na głównej, facebook, yahoo, google

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Wto, 8 Lut 2011, 21:23:22 CET

On 08-02-11 21:17, Antoni Grzymala wrote:
> Tak, ale jeśli masz tunel na routerze i do domu wyroutowane /48 (tak
> jak ja i pewnie większość bardziej zaawansowanych userów tunelowych),
> to z punktu widzenia OS-ów maszyn w lanie IPv6 *jest* natywne i będzie
> wybierane w pierwszej kolejności.

W tym przypadku tak. My udostępniamy maszynkę sixxowi i ona może
spokojnie przyjąć jakieś 20x więcej ruchu. Wielu nerdów ze swoją
podsiecią nie ma, więc jakoś to będzie :)

Btw, mam dd-wrt i na tym tunel do sixxa, niestety z aiccu, bo ip się
czasem zmienia. Dokładnie godzinę po uruchomieniu tunelu, on umiera.
Wiecie, co może być przyczyną? Fora przejrzałem, pododawałem różne
iptables, by nie śledzić v6, ale to nie pomaga nic a nic :(

--
Grzegorz Janoszka