[ipv6-tf] ipv6 na głównej, facebook, yahoo, google

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Wto, 8 Lut 2011, 21:34:07 CET

Grzegorz Janoszka dixit (2011-02-08, 21:23):

> W tym przypadku tak. My udostępniamy maszynkę sixxowi i ona może
> spokojnie przyjąć jakieś 20x więcej ruchu. Wielu nerdów ze swoją
> podsiecią nie ma, więc jakoś to będzie :)
>
> Btw, mam dd-wrt i na tym tunel do sixxa, niestety z aiccu, bo ip się
> czasem zmienia. Dokładnie godzinę po uruchomieniu tunelu, on umiera.
> Wiecie, co może być przyczyną? Fora przejrzałem, pododawałem różne
> iptables, by nie śledzić v6, ale to nie pomaga nic a nic :(

Nie wiem, czy to nie jest kwestia jakichś mrocznych bugów w
dd-wrt. Dawniej miałem WRT54GL, na nim aiccu, ale wszystko na OpenWRT
– tunel chodził miesiącami. Teraz mam skrzynkę armową z Debianem,
aiccu też działa stabilnie.

Pozdr.,

--
[a]