[ipv6-tf] ipv6 na głównej, facebook, yahoo, google

adiblol adiblol w chommik.eu
Wto, 8 Lut 2011, 21:35:47 CET

Dnia 2011-02-08, wto o godzinie 21:03 +0100, Grzegorz Janoszka pisze:
> A dlaczego by mieli z tuneli korzystać? Przecież gdy adres posiada
> zarówno A jak i AAAA, to OS nie wybiera tunelu. IPv6 ma pierwszeństwo
> tylko, gdy jest natywne.

Bardzo często jest tak że adres wybiera aplikacja a nie system. W takim
przypadku trzeba by we wszystkich aplikacjach zmieniać configi (żeby
preferowały IPv4), a nie zawsze się da.

Wydaje mi się że samo wskazanie priorytetu IPv4 w systemie nie jest
możliwe - metryki tras IPv4 i IPv6 są niezależne.

pozdr
adiblol