[ipv6-tf] ipv6 na głównej, facebook, yahoo, google

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Śro, 9 Lut 2011, 10:38:34 CET

On 09-02-11 09:56, Jacek Zapala wrote:
> Tunelujesz w UDP? Może to czas trzymania "sesji" UDP na routerze? Ale to
> trochę bez sensu, bo aiccu wysyła co jakiś czas jakieś pakiety do tunnel
> brokera. Co pokazuje tcpdump na routerze po zepsuciu się tunelu?

Tcpdump pokazuje aiccu wysyłające wciąż pakiety. Choć chyba problem
jednak rozwiązałem, bo nie doczyałem, że aiccu wymaga innego loginu i
hasła niż sixxs :/
Wszystko przez UPC, które obiecało statyczny IP, a zmienia się czasem :(

BtW - tutaj w NL UPC wprowadzi IPv6 natywne w domach w drugiej połowie
2011 (nie znam szczegółów jeszcze), nie wiecie, czy polskie UPC też ma
takie plany?

--
Grzegorz Janoszka