[ipv6-tf] http://ipv6.jarsat.pl - wdrożenie u ISP

Adam Wiechnik adam.wiechnik w atm.com.pl
Śro, 9 Lut 2011, 11:25:43 CET

W dniu 08.02.2011 18:19, Grzegorz Janoszka pisze:

> Oferują to w każdym IX, w którym są. Oczywiście musi to iść po
> dedykowanej sesji, nie poprzez RS.

Witam,

Potwierdzam, poza RS chętnie zestawiają peering, bez konieczności wypełniania
jakichś formatek czy podpisywania umów. Mamy sesje z nimi w każdym z IX'ów w
którym jesteśmy, na chwilę obecną dają jakieś ~4150 prefixów, co przy liczbie
ponad 4,4k prefixów które łapiemy na naszych wszystkich uplinkach, jest
wartością konkretną.

pzdr.

--
Adam Wiechnik