[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Jacek Wytrebowicz J.Wytrebowicz w ii.pw.edu.pl
Nie, 2 Sty 2011, 23:31:24 CET

On 2010-12-31, at 13:05, Jakub Jankowski wrote:

> NASK, Tinet - bez problemu, produkcyjnie.
>

> --

Czy ktoś zna odpowiedzi na pytania:
1. Ilu klientom z domeny edu.pl NASK przydzielił pulę adresów IPv6?
2. Ilu klientom uczelnianym przydzielili adresy IPv6 inni krajowi
operatorzy?
3. Ile polskich uczelni udostępnia treści (np. informacje o profilu
danej uczelni) po IPv6?

Pozdrawiam
Jacek Wytrebowicz