[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Pon, 3 Sty 2011, 00:34:34 CET

Jarek Kamiński dixit (2011-01-03, 00:18):

> Zapytanie do dbpedii (http://dbpedia.org/sparql) treści:
> #v+
> PREFIX dbpprop: <http://dbpedia.org/property/>
> PREFIX dbpedia: <http://dbpedia.org/ontology/>
> PREFIX foaf: <http://xmlns.com/foaf/0.1/>
> SELECT *
> WHERE {
>   ?univ rdf:type dbpedia:University.
>   ?univ dbpedia:country <http://dbpedia.org/resource/Poland>.
>   ?univ foaf:homepage ?url
> }
> #v-
> zwróciło strony internetowe 63 polskich uczelni. Spośród nich adres IPv6
> [...]

Tia, www.chopin.edu.pl, czyli Uniwersytet Muzyczny (ex. Akademia
Muzyczna) to właśnie moje dwa lata mękolenia NASK-u, o których
wspominałem w tym wątku. Większość naszych usług jest już dostępna via
ipv6 (główny serwis WWW, XMPP, pop3/imap/smtp), ale jeszcze parę
serwisów WWW zostało do zrobienia.

Planuję też w najbliższych {tygo,}dniach przynajmniej podstawowe
wdrożenie na warszawskiej ASP, ale ze względu na chwilowe zamieszanie
w ICM-ie sprawa się może przeciągnąć.

Pozdr.,

--
[a]