[ipv6-tf] Peer-to-peer zamiast konwencjonalnych tuneli

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 1 Sty 2011, 18:45:31 CET

On Fri, Dec 31, 2010 at 09:45:29PM +0100, Antoni Grzymala wrote:
> Czymś nieco podobnym jest 6to4 [1]. Routing nie jest może optymalny (z
> punktu widzenia inet4), ale jest duża szansa, że przekaźniki 6to4 są
> gęściej rozrzucone po internecie niż akurat endpointy konkretnych
> tunnel-brokerów.

a to ja sie podczepie - orientuje sie ktos dlaczego 6to4 dziala tak
kiepsko?

Probowalem na jednej maszynce tego uzywac, ale - widocznosc "sieci" ipv6
byla mocno znikoma. Czesto nie mialem widocznosci ani "natywnych"
hostow, ani tez tuneli popularnych brokerow. Tak wiec koniec koncow
przeszedlem na sixxs.

Albo tez - jak moge postawic wlasny wezel sixxs? jakis soft? Jakies
wymagania?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator