[ipv6-tf] Peer-to-peer zamiast konwencjonalnych tuneli

Grzegorz Janoszka Grzegorz w Janoszka.pl
Sob, 1 Sty 2011, 19:29:28 CET

On 01-01-11 18:45, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> a to ja sie podczepie - orientuje sie ktos dlaczego 6to4 dziala tak
> kiepsko?
>
> Probowalem na jednej maszynce tego uzywac, ale - widocznosc "sieci" ipv6
> byla mocno znikoma. Czesto nie mialem widocznosci ani "natywnych"
> hostow, ani tez tuneli popularnych brokerow. Tak wiec koniec koncow
> przeszedlem na sixxs.

Masa sieci rozgłasza prefix v4 6to4, ale nie obsługują go. Albo serwer
padł, albo coś wycięli na firewallu, albo jeszcze coś innego. My widzimy
ten prefix kilkudziesięcioma ścieżkami i często bywało, że akurat nasza
best nie działała w ogóle.

--
Grzegorz Janoszka