[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Piotr Strzyzewski gucio w zonk.pl
Pon, 3 Sty 2011, 17:24:17 CET

On Mon, Jan 03, 2011 at 04:06:34PM +0100, Jacek Wytrebowicz wrote:
> [...]
>>> 2. Ilu klientom uczelnianym przydzielili adresy IPv6 inni krajowi

> NASK to też sieć akademicka; przynajmniej z nazwy - Naukowa i Akademicka
> Sieć Komputerowa.
>
> Lecz nie widzę aby uczelnie miały łatwość w uzyskiwaniu puli adresów IPv6
> od NASK, nie wspominając już o wsparciu we wdrażaniu.

Rozumiem, że mówisz o uczelniach w Warszawie?

W konsorcjum PIONIER o ile kojarzę jest 21 sieci MAN i 5 centrów KDM, z
czego LIRami są conajmniej 20 z nich (mogłem kogoś pominąć na liście).
Z tego 15 (znów - mogłem kogoś pominąć na liście) ma alokację v6.

Pozdrawiam

--
gucio -> Piotr Strzyżewski
E-mail: Piotr.Strzyzewski w polsl.pl