[ipv6-tf] opóźnienia w polskim światku ipv6

Lukasz Trabinski lukasz w trabinski.net
Czw, 6 Sty 2011, 22:45:37 CET

On Thu, 6 Jan 2011, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

> Ma ktoś może jakieś dane dotyczące opóźnień/jittera/przepustowości
> pomiędzy polskimi (i nie tylko) operatorami oferującymi ipv6?

W PL raczej nikt takich pomiarów nie robi(ł). Google robiło i jeśli chodzi
o opóźnienia ipv6 w stosunku do ipv4 to wynikały one głównie błednych
działań resolverów (np. na MACach sięgających nawet 24 sekund), błedynch
firewalli, źle pokonfigurowanych tuneli, czyli generalnie spraw nie
związanych bezpośrednio z siecią szkieletową i urządzeniami w szkielecie.

> Ogolnie - gdzie nie patrze to opoznienia/jitter spory. Wina mojego isp? Czy
> wszedzie kroluja egzotyczne trasy? :)

IMHO na 99% to drugie.