[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Śro, 5 Sty 2011, 21:24:58 CET

Wiadomość napisana przez Jakub Jankowski w dniu 2011-01-05, o godz. 14:49:

> Moim zdaniem:
> a) będziemy (jako end-userzy u swoich ISP-ów) coraz bardziej NAT-owani
> b) pojawi się "czarny rynek" adresów IPv4
> c) trend rozwoju wdrożeń IPv6 nieznacznie się zwiększy
> d) wolumen ruchu IPv6 nie osiągnie poziomu takiego jak IPv4 przez kolejne 6-10 lat
> e) powyższe może zmienić jeszcze większy rozwój rynku urządzeń mobilnych, "inteligentnych" domów, AGD.

W/g mnie zacznie się też przeglądanie tego co się ma. Wydaje mi się że dużo adresów leży u ISP odłogiem szczególnie z tych starszych przypisań.
Fakt to będą tzw. adresy dirty, ale do użycia.

--
Marcin Gondek / Drixter
e-utp.net