[ipv6-tf] Kolejny polski prefiks (2a01:6c00::/32)

Karol Chmurzyński chmuri w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 10:10:50 CET

W dniu 6 stycznia 2011 08:22 użytkownik Marcin Gondek
<drixter w e-utp.net> napisał:

> Wiadomość napisana przez Jacek Wytrebowicz w dniu 2011-01-05, o godz. 23:59:
>
> Wiadomość napisana przez Jakub Jankowski w dniu 2011-01-05, o godz. 14:49:
>
> Moim zdaniem:
> a) będziemy (jako end-userzy u swoich ISP-ów) coraz bardziej NAT-owani
> b) pojawi się "czarny rynek" adresów IPv4
> c) trend rozwoju wdrożeń IPv6 nieznacznie się zwiększy
> d) wolumen ruchu IPv6 nie osiągnie poziomu takiego jak IPv4 przez kolejne
> 6-10 lat
> e) powyższe może zmienić jeszcze większy rozwój rynku urządzeń mobilnych,
> "inteligentnych" domów, AGD.

> [...]

Masz racje Marcin ale to są korporacje, a "prywatni" ISP którzy mają
już jakieś klasy z "zamierzchłych czasów" nawet nie wykorzystywane to
będą tak kombinować aby im tego nie odebrano, nie oszukujmy się już
wcześniej zaczął się rynek V4 i Ci którzy przewidzieli reakcje RIPE
dobrze się przygotowali na takie czasy jakie nastaną niedługo.

--
Pozdrawiam Karol Chmurzyński