[ipv6-tf] Adresacja PI dla hostingu

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Pią, 7 Sty 2011, 19:51:08 CET

W dniu 7 stycznia 2011 19:06 użytkownik Grzegorz Janoszka
<Grzegorz w janoszka.pl> napisał:

> Szkolenia dla wszystkich LIRów, warsztaty i różne grupy robocze
> poświęcone wielu zagadnieniom, może także łazienkę w domu prezesa, coś
> się znajdzie :)

ja 3 lata prowadziłem działalność gospodarczą,rozpocząłem
dofinansowaniem 12kPLNów,a zamknąłem ze stratą 15kPLNów (ani grosza
dochodowego nie zapłaciłem) i 25kPLNów zadłużenia,ot sposób
prowadzenia księgowości idealnie pod działalność NONprofit,oczywiście
żyłem z tego przez cały czas...