[ipv6-tf] IPv6 u Polskich ISP

Marcin Gondek drixter w e-utp.net
Pią, 7 Sty 2011, 23:07:21 CET

Hej,

Pozwoliłem sobie na taką stronę na naszym Wiki:

http://www.pl.ipv6tf.org/wiki/index.php/Produkcyjna_dostępność_IPv6

Mam nadzieje że nikogo nie urazi, nie wywoła wojen a pomoże rozeznać się gdzie IPv6 można dostać i jak, kwestię ceny trochę uważam za sporną. Można w sumie podać czy płatne czy nie.

Ze swojej strony uzupełniłem CDP, mam nadzieje że mi nie wyłączą internetu :-). Informację w sumie te są w jakiś sposób jawne przy dobrej umiejętności wykorzystania internetu (RIS, whois) itd

Zapraszam do dyskusji o sensie takiej strony i jeżeli będzie zgoda o uzupełnienie. Ważne aby wpisywać to co jesteśmy pewni.

Jeżeli będzie protest to usunę...

Dzięki,

--
Marcin Gondek / Drixter