[ipv6-tf] ipv6.wosp.org.pl

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Sob, 8 Sty 2011, 02:50:06 CET

 On Sat, 8 Jan 2011 01:47:28 +0100 (CET), Michał Podsiadły wrote:

> A dużo jest tych dziur? Ja wypatrzyłem tylko, że HE i INIT7 nie widzą
> się
> z Levlem i Cogentem. Więcej problemów nie widziałem.

 Dziur dużo nie ma -- sporadycznie zdarza się, że coś się z czymś nie
 widzi (typu jak wyżej), ale nie notowałem i nie pomnę konkretów, czasem
 też jest problem typu, że jakiś OS uprze się, żeby wypchnąć pakiet po
 ipv6 chociaż nie bardzo to działa (typu nieczynne Teredo albo komuś POP
 wysiadł). Więc to ryzyko faktycznie trochę na wyrost, bo zwykle nie ma
 problemów.

> Wystawiliśmy po v6 m.in. taki branżowy portal: www.portalmorski.pl.
> Generalnie praktycznie zero problemów (i prawie zero ruchu po v6...)

 Jak będę luźniejszy, to spróbuję przepatrzeć logi ile ruchu do nas po
 v6, nie zdziwiłbym się, gdyby tylko mój :).