[ipv6-tf] ODP: Re: ipv6.wosp.org.pl

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Sob, 8 Sty 2011, 12:30:38 CET

Maciej Łopaciński dixit (2011-01-08, 11:07):

> Zrobi?em ma?y test konsumencki. Sprawdzi?em dost?pno?? strony WOSP po IPv6, z urz?dze? u?ywanych w domu.
> Windows 7 starter - OK
> Windows Vista home premium - OK
> Nokia symbian S60 - OK
> Samsung bada 1.0.2 - problem z rozwi?zywaniem nazwy DNS
> Samsung Android 2.2.1 - "strona jest niedost?pna"
> Windows mobile 5.0 - nie obs?uguje IPv6
>
> W moim przypadku 50% urz?dze? ma problem z dost?pem do tej stony.

A jeszcze pytanie – czy i jaką łączność z internetem szóstkowym miały
powyższe urządzenia.

Windows, jak się domyślam – teredo; S60 – nie mam pojęcia;
bada/android też nie wiem, ale u mnie w domu, chociaż na routerze mam
radvd android po prostu nie gada po ipv6.

Lepszym testem byłoby testowanie dostępu do zdalnego hosta, który ma
zarówno rekordy A i AAAA, to bardziej odpowiadałoby na pytanie „czy
warto robić rekordy dwurodzinowe dla jednego hosta i jakie to rodzi
problemy”, bo pure-ipv6 to wiemy, że może nie działać z różnych
powodów.

Pozdr.,

--
[a]