[ipv6-tf] ODP: Re: ipv6.wosp.org.pl

Maciej Łopaciński Maciej.Lopacinski w agoratc.pl
Sob, 8 Sty 2011, 13:42:00 CET

From: "Antoni Grzymala" <antoni w chopin.edu.pl>

>A jeszcze pytanie – czy i jaką łączność z internetem szóstkowym miały
>powyĹĽsze urzÄ…dzenia.
>
>Windows, jak się domyślam – teredo; S60 – nie mam pojęcia;
>bada/android teĹĽ nie wiem, ale u mnie w domu, chociaĹĽ na routerze mam
>radvd android po prostu nie gada po ipv6.

Pomiędzy moim routerem domowym (C837), a routerem z natywnym IPv6 i z BGP (C7600) jest zapięty tunel. W sieci domowej mam zarówno IPv4, jak i IPv6. Wszystkie testowane urządzenia były dołączone do domowej sieci WiFi (z wyjątkiem Visty która jest na desktopie). Dla wszystkich urządzeń warunki eksperymentu były więc jednakowe.
Co do porównania z Commodre 64 - jedynym urządzeniem wyciągniętym z szuflandii, była Nokia E90 - na niej akurat IPv6 zadziałało poprawnie. Pozostałe urządzenia są w normalnym użytkowaniu. Bez wyciągania Nokii z szuflady proporcje byłyby na niekorzyść IPv6.
--
Agora TC Sp. z o.o., ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Numer identyfikacji podatkowej / Polish VAT and tax ID no.: PL 899-244-52-28

Niniejsza wiadomo¶ć jest przeznaczona wył±cznie dla zamierzonego adresata i może zawierać informacje o charakterze poufnym. W razie stwierdzenia, że odbiorc± miała być inna osoba prosimy poinformować nadawcę oraz niezwłocznie usun±ć wiadomo¶ć. Wiadomo¶ć może nie stanowić oficjalnego stanowiska spółki Agora TC i nie być zwi±zana z jej działalno¶ci±.

This message is for the intended recipient only and it may contain confidential information. If you receive this message in error, please immediately delete it and notify the sender. This message may not represent the official views of Agora TC and may not be related to its business.