[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Michał Zubryk michalz w zsl.gda.pl
Sob, 8 Sty 2011, 13:13:52 CET

Witam,

mam pytanie czy  jest jakiś dostawca  internetu w PL, który daje dostęp
po IPv6 klientom indywidualnym ?

Szukam jakiś rozwiązań do wdrożenia dla  jednego z  operatorów w
Trójmieście, na razie  odpaliłem testowo radvd. Działa prawie z automatu
;), lecz jest to trochę chyba za "auto-magiczny" system, bez kontroli i
nadzoru.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie jak można to rozwiązać, zależy mi na
kontroli dostępu ( mac ), kontroli QoS-a.

Obecnie klienci na części sieci dostają IPv6, nie loguje tego ani nie
kontroluje.
Mam nadzieje ze organy ścigania nie będą musiały ścigać nikogo po IPv6 :-)

--
Pozdrawiam
Michal Zubryk