[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Tomek tomek w czarne.jarsat.pl
Sob, 8 Sty 2011, 20:36:44 CET

W dniu 8 stycznia 2011 14:09 użytkownik Jarek Kamiński
<jarek w vilo.eu.org> napisał:

> A jak robisz to w przypadku IPv4? Bo jeśli używasz przykładowo switchy
> zarządzalnych, to tutaj też powinny się sprawdzić. Nie napisałeś nic o
> sieci ;-)

przyjmijmy założenie,że niezarządzalne,a przynajmiej nie do każdego abonenta

swoją drogą z punktu widzenia wdrażania ipv6 zaczynam rozumieć Michała
za uparte trzymanie się autoryzacji per mac i dawanie adresów z
dehacepa, gdzie ja praktycznie wszędzie wdrożyłem pppoe a teraz
kompletnie pojęcia nie mam jak juzerom dać adresy v6

a może ktoś ma jakiś pomysł ?