[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Karol Chmurzyński chmuri w gmail.com
Nie, 9 Sty 2011, 14:53:50 CET

W dniu 9 stycznia 2011 13:09 użytkownik Lukasz Trabinski <
lukasz w trabinski.net> napisał:

> W WSISiZ gdzie studenckie końcówki z windowsem dostają adresy v6 używamy
> Dibblera.

Dostałem info od admina  ISP, że czekają na pule V6 z RIPE,
a następnie będą terminować go na swoim sprzęcie (www.osiedlowa.pl)
Pytanie jak będzie rozwiązanie np przydziału adresu v6 dla końcowego usera ?
Bo wiadomo że już w obecnej sytuacji w domach jest coraz częściej  więcej
niż jedno urządzenie końcowe.Będzie dostawał własną pulę
na urządzenia końcowe korzystając np z routera wifi?

Pozdrawiam Karol Chmurzyński