[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Antoni Grzymala antoni w chopin.edu.pl
Nie, 9 Sty 2011, 20:07:33 CET

 On Sun, 09 Jan 2011 19:54:00 +0100, Jarek Kamiński wrote:

> Nie, IPv6 w Wi-Fi jak najbardziej działa, sam korzystam. Problemem są
> tanie routerki SOHO, które o IPv6 nigdy nie słyszały. A Wi-Fi w domu
> często oznacza właśnie taki wynalazek.

 Syfo-routerki fakt, często gorzej lub wcale, chyba że ktoś sobie na nie
 upchnie openwrt/ddwrt itp. Tutaj może być potrzeba doinwestowania
 (wyobrażam sobie subwencje ISP, takie urządzenia w hurcie kosztują
 niedużo, pewnie <50PLN), więc kosztem przedłużenia umowy na czas
 określony o np. pół roku można temat opędzić.

 Modemy kablowe na szczęście są mniejszym problemem, bo docsis v3.0
 obsługuje ipv6, a firmware'y mają zdalnie uaktualnialne.

 [a]