[ipv6-tf] Dostawca internetu po IPv6

Michał Zubryk michalz w zsl.gda.pl
Nie, 9 Sty 2011, 23:09:13 CET

W dniu 09.01.2011 22:51, Grzegorz Janoszka pisze:
> Poza tym - jaki jest biznes w dostarczaniu softu na stary ruter? Żaden -
> tylko strata, bo ktoś to musi zakodować, przetestować itp. Zysk jest na
> tym, jak klient kupuje nowe pudełko, bo stare nie wspiera jakichś
> funkcji, choć być może czasem by i mogło.

Jeśli klient będzie chciał funkcjonalności IPv6, to wyda już kasę na
nowy router.

Tak  robią aktualnie zapaleńcy i potem wymieniają w nim soft :)

Pytanie z innej beczki.

Udało się komuś    odpalić dibbler-a  i  prefix-delegation,  w
automatycznej konfiguracji.

Chodzi mi to aby serwer sam zestawiał routing  do przyznanych prefixów?

Bo już  działa mi Dibbler i radvd razem. Lecz PD nie zestawia mi się w
tablicy routingu.

--
Michal Zubryk
michalz w zsl.gda.pl